FAQ

1. Jaka jest forma rezerwacji mieszkania?

Jest możliwość bezpłatnej rezerwacji mieszkania na okres 1-2 dni. W przypadku rezerwacji na dłuższy okres, można podpisać umowę rezerwacyjną z opłatą rezerwacyjną.

2. Na jaki okres jest podpisywane oświadczenie rezerwacyjne?

Max. na dwa miesiące

3. Czy w przypadku wniesienia opłaty rezerwacyjnej i następnie podpisania umowy na zakup mieszkania, opłata ta jest liczona na poczet płatności za nieruchomość?

Wpłacona opłata rezerwacyjna zostanie zaliczona na poczet ceny Lokalu wchodzącego w skład Przedmiotu rezerwacji.

4. Standard wykończenia mieszkania, standard deweloperski – czyli jaki?

Standard deweloperski to mieszkanie do samodzielnej aranżacji i wykończenia. Nasze mieszkania oddawane są w wysokim standardzie, który oznacza: szklane balustrady, parapety, konglomerat lub marmur, okna trzyszybowe, drzwi antywłamaniowe klas C, tynki gipsowy malowany na kolor biały, cichobieżne winy na balkonach deska kompozytowa etc. Szczegółowe informacje zawarte są w załączniku do prospektu informacyjnego.

5. Czy w garażu można parkować samochodem z instalacja gazową?

Nie, hala garażowa nie jest wyposażoną w instalacje umożliwiającą parkowanie samochodem z LPG.

6. Jaki jest harmonogram wpłat za mieszkanie?

Harmonogram wpłat określony jest w prospekcie informacyjnym dla konkretnej inwestycji.

7. Czy w Naszych inwestycjach są windy?

Tak, oczywiście

8. Czy jest możliwość wykończenia mieszkania „POD KLUCZ”?

Obecnie nie posiadamy oferty łączonej: sprzedaż mieszkania + wykończenie pod klucz

9. Czy jest piwnica lub komórka lokatorska?

Tak. O dostępność komórek lokatorskich należy zapytać w Biurze Sprzedaży.

10. Jaki jest rodzaj ochrony środków wpłacanych przez kupujących?

Dla bezpieczeństwa nabywców wpłaty za mieszkania przyjmowane są na otwarty rachunek powierniczy z indywidualnymi kontami klientów. Bank wypłaca Deweloperowi środki zgromadzone na otwartym mieszkaniowym rachunku powierniczym po stwierdzeniu zakończenia danego etapu realizacji Przedsięwzięcia deweloperskiego, na podstawie wpisu kierownika budowy w dzienniku budowy, potwierdzonego przez wyznaczoną przez Bank osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane.

11. Zmiana adresu do korespondencji po zawarciu umowy - co należy zrobić?

W przypadku zmiany adresu do korespondencji należy wysłać @z podaniem nowego adresu do korespondencji na adres mailowy biuro@bud-rim.com.pl lub dostarczyć pisemnie do siedziby spółki 05-500 Piaseczno, ul. Nadarzyńska 34.